Subject: Palun abi riigihankes esitatud vaidlustuse registeerimisega Deltas
From: "Triinu Eismel" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 12:26:50 +0200

Tere!

Palun abi riigihankes esitatud vaidlustuse registreerimisega Deltas.

Ette tänades

Triinu Eismel
Talituse juhataja

Telefon: +372 663 1861
www.rtk.ee <http://www.rtk.ee>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

From: RTK OTRS Hanked <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 30, 2024 11:14 AM
To: Triinu Eismel <[email-masked]>
Subject: Fwd: [Päring#1000341516] Vaidlustuskomisjoni teade riigihankes 
266594 vaidlustuse esitamise kohta

Triinu Eismel
RTK RHO

Teie pöördumise sisu oli järgmine:
---- Edastatud teade kasutajalt Mari-Ann Sinimaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > ---

Kellelt: Mari-Ann Sinimaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Kellele: "[email-masked] <mailto:[email-masked]> " 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, "[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> " <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
"[email-masked] <mailto:[email-masked]> " 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Vaidlustuskomisjoni teade riigihankes 266594 vaidlustuse esitamise 
kohta
Kuupäev: 30.01.2024 10:50:11

Tere!

Edastame Teile vaidlustuskomisjoni teate vaidlustuse esitamise kohta 
riigihankes nr 266594.

Palume kinnitada teate kättesaamist e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked].

Lugupidamisega

Mari-Ann Sinimaa
Riigihangete vaidlustuskomisjon

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---- Edastatud teate lõpp ---

Subject: vaidlustus riigihankes 266594
From: "Silja Holsmer" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 17:38:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Skepast&Puhkim OÜ esindajana lisatud vaidlustuse.

Lugupidamisega

Silja Holsmer
vandeadvokaat / attorney at law
partner

Advokaadibüroo Supremia
Supremia Attorneys at Law
Telliskivi 60, Tallinn 10412, Estonia
Mob.:  <tel:+3725098787> +372  50 98 787
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://supremia.ee/> www.supremia.ee

________________

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.
This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.